W ramach naszej Strefy Wiedzy Atlassian, skupiamy się nie tylko na Jirze, ale także na innych produktach firmy Atlassian, aby dostarczyć kompleksowych informacji i wsparcia. Znajdziesz tutaj obszerną bazę artykułów, poradników i praktycznych wskazówek, które pomogą Ci lepiej zrozumieć nie tylko Jirę, ale także inne produkty Atlassian. Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz przygodę z naszymi narzędziami, czy jesteś doświadczonym użytkownikiem, nasze zasoby pomogą Ci optymalnie wykorzystać potencjał każdego produktu........
Dzięki naszym materiałom dowiesz się, jak efektywnie planować projekty, śledzić postępy, zarządzać zadaniami, a także jak skutecznie komunikować się z zespołem, wykorzystując szeroką gamę narzędzi dostępnych w ramach ekosystemu Atlassian.
Jak śledzić liczbę ponownych otwarć zgłoszeń w Jira bez dodatkowych wtyczek Jira nie posiada wbudowanej funkcji umożliwiającej to[Czytaj więcej]
funkcjonalność dashboardów oraz Jira Issue Calendar w JIRA Dashboardy w narzędziu JIRA to interaktywne przestrzenie, które umożliwiają użytkownikom[Czytaj więcej]
Jak przeprowadzić modyfikację grupową w JIRA?🛠️ Zarządzanie dużą ilością podobnych zgłoszeń może być bardzo czasochłonne, ale dzięki[Czytaj więcej]
Najpopularniejsze skróty klawiszowe w Jira Każdy z Nas lubi być wydajny w codziennej pracy i szuka najprostszych[Czytaj więcej]
Jak wybrać odpowiedni typ projektu w Jira Cloud: Zarządzanie przez zespół vs. zarządzanie przez firmę Projekty w[Czytaj więcej]
Dlaczego warto tworzyć zgłoszenia Jira z Confluence? Podczas naszych szkoleń często spotykam osoby, które tworzą zgłoszenia bezpośrednio w[Czytaj więcej]
Gadżet Jira Issue Calendar 🚀 Dziś pragniemy Wam zaprezentować funkcjonalność dashboardów oraz gadżetu "Jira Issue Calendar" dostępnego w systemie[Czytaj więcej]
Jak zliczać ponownie otwarte zgłoszenia z wykorzystaniem "Automation" i "Smart-Value" Ostatnio jeden z naszych klientów poprosił nas o[Czytaj więcej]
Jak monitorować terminy zadań w systemie JIRA ? Jednym z obowiązków osoby realizującej zadania jest pilnowanie terminowości ich[Czytaj więcej]
Integracja JIRY ze Slackiem W dzisiejszym artykule przedstawimy sposób na integrację narzędzia JIRA z popularnym komunikatorem Slack. Integracje[Czytaj więcej]
JIRA - jak utworzyć zgłoszenia poprzez email Aby usprawnić proces obsługi zgłoszeń w firmie, możemy wykorzystać wbudowany mechanizm[Czytaj więcej]
Wybierz interesujący Cię temat szkolenia z naszej zróżnicowanej oferty.
Zarejestruj się na wybrane szkolenie poprzez naszą stronę internetową.
Weź udział w szkoleniu, zdobywaj wiedzę i angażuj się w dyskusje z innymi uczestnikami.
Po zakończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat uczestnictwa potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności.
Pozostajemy dostępni po zakończeniu szkolenia, aby odpowiedzieć na pytania i pomóc w implementacji zdobytej wiedzy.
PN – PT (8:00 – 17:00)
© Copyright 2020 - 2024 | eduamp .eduamp | Wszelkie prawa zastrzeżone
Świetnie! Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, a my zajmiemy się resztą. Po przesłaniu zgłoszenia nasz zespół skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin, aby potwierdzić Twoje zainteresowanie i ustalić wszystkie szczegóły dotyczące szkolenia. Dzięki temu będziesz miał pewność, że otrzymasz pełną informację oraz miejsce na wybranym szkoleniu. Nie zwlekaj, jesteśmy tu, by Ci pomóc!
Przykładowy certyfikat:
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach doradztwa IT i tym, jak możemy Ci pomóc osiągnąć sukces
Skontaktuj się z nami, aby umówić się na swoją sesję konsultacyjną aby dowiedzieć się, jak możemy Ci pomóc.