Jira Service Management

Jira Service Management

Szkolenie Jira Service Management to szansa na opanowanie skutecznych metod zarządzania projektami i usługami IT. Dostępne stacjonarnie lub online, personalizowane do potrzeb organizacji, wspierają efektywność IT, zadowolenie klientów i poprawę współpracy w firmie.

Opis szkolenia

Podczas szkolenia Jira Service Management uczestnicy będą mieli okazję nauczyć się, jak wykorzystać najlepsze praktyki w zakresie zarządzania projektami i usługami IT, jak również będą mieli możliwość zapoznania się z różnymi narzędziami i technikami stosowanymi w tym obszarze. Szkolenie Jira Service Managment może być dostarczone w różnych formatach, w tym jako szkolenia stacjonarne lub online, a także może być dostosowane do potrzeb konkretnej organizacji lub branży. Uczestnictwo w szkoleniu Jira Service Management może pomóc w poprawie efektywności i wydajności działów IT, zwiększeniu satysfakcji klientów oraz poprawie współpracy i komunikacji w organizacji.......

do potrzeb konkretnej organizacji lub branży. Uczestnictwo w szkoleniu Jira Servicẹ Management może pomóc w poprawie efektywności i wydajności działów IT, zwiększeniu satysfakcji klientów oraz poprawie współpracy i komunikacji w organizacji..

Program szkolenia

  • Przegląd funkcjonalności i możliwości Jira Service Managment,
  • Różnice między Jira Service Managment a Jira Software.
  • Przegląd ustawień i konfiguracji,
  • Dostosowywanie platformy do potrzeb organizacji,
  • Tworzenie i zarządzanie projektami.
  • Przegląd procesu zarządzania projektem,
  • Tworzenie projektów w Jira Service Managment,
  • Dostosowywanie procesów zarządzania projektami.
  • Tworzenie i monitorowanie zgłoszeń,
  • Dostosowywanie procesów obsługi klienta.
  • Przegląd procesu zarządzania incydentami i problemami,
  • Tworzenie i monitorowanie incydentów i problemów,
  • Dostosowywanie procesów zarządzania incydentami i problemami.
  • Tworzenie przejrzystego portalu klienta
  • Nadzorowanie realizacji SLA
  • kolejkowanie zgłoszeń
  • Połączenie  z firmową bazą Confluence
  • Mechanizmy automatyzacji
  • Przegląd procesu zarządzania zmianami,
  • Tworzenie i monitorowanie zmian,
  • Dostosowywanie procesów zarządzania zmianami.
  • Tworzenie raportów i wskaźników kluczowych,
  • Analiza wyników i podejmowanie działań.
  • Przegląd integracji z innymi narzędziami i systemami,
  • Dostosowywanie integracji do potrzeb organizacji. (np. z JIRA Software)
  • Przegląd najlepszych praktyk i standardów w zakresie zarządzania projektami i usługami IT,
  • Omówienie sposobów ich wykorzystania w Jira Service Managment.

NAJBLIŻSZE TERMINY

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie?

  • Pracownicy działów IT

  • Specjaliści ds. wsparcia technicznego

  • Menadżerowie projektów

  • Osoby odpowiedzialne za obsługę klienta

  • Osoby odpowiedzialne za dział wsparcia technicznego

Korzyści z uczestnictwa

  • Lepsze zrozumienie funkcjonalności platformy Jira Service Managment: uczestnicy szkolenia będą mieli lepsze zrozumienie różnych funkcjonalności platformy, takich jak zarządzanie incydentami i zmianami, śledzenie i zarządzanie zgłoszeniami klientów oraz raportowanie i analizowanie działań związanych z usługami IT.

  • Poprawa efektywności i wydajności: korzystanie z Jira Service Managment może pomóc w poprawie efektywności i wydajności w działach IT, poprzez usprawnienie procesów zarządzania incydentami i zmianami, śledzenie zgłoszeń klientów oraz monitorowanie i raportowanie działań związanych z usługami IT.

  • Zwiększenie satysfakcji klientów: Jira Service Management może pomóc w poprawie satysfakcji klientów poprzez zapewnienie szybkiej i skutecznej obsługi zgłoszeń, śledzenie postępu zgłoszeń oraz informowanie klientów o postępach w rozwiązaniu ich problemów.

  • Poprawa współpracy i komunikacji: Jira Service Managment może pomóc w poprawie współpracy i komunikacji między różnymi działami w organizacji, poprzez udostępnianie informacji na temat postępów projektów i działań związanych z usługami IT.

  • Lepsze wykorzystanie platformy Jira Service Management: uczestnicy szkolenia będą mieli lepsze zrozumienie funkcjonalności platformy Jira Service Management i będą w stanie lepiej wykorzystać tę platformę w swojej pracy, co przyczyni się do zwiększenia wartości dodanej dla ich organizacji.

Formularz kontaktowy